Gegroet, geïnteresseerde lezer!

Alle informatie over het project "Inloopmobiel Eetstoornissen" vindt u op deze weblog. Daarnaast vindt u er ook de agenda met exacte locaties waar de Inloopmobiel langskomt, meer uitleg over de vereniging AN-BN en links naar interessante websites.


dinsdag 9 november 2010

6 november Sint-Niklaas

Hoe meer we het jaareinde naderen, hoe frisser het wordt. Daarom had ik mij goed voorzien om een dagje op de grootste markt van België post te vatten met de Inloopmobiel : warme pull, mijn skivest (voor' t geval een pull niet zou volstaan) en een volle thermos hete koffie. Om aan te geven dat het "open deur" is in de Inloopmobiel moet je de deur ook open zetten, en dat houdt de warmte niet binnen.



Onderweg vlot verkeer gehad zodat we goed op tijd op de markt aankwamen. Een grote markt die echt gróót is, dus even zoeken naar de ons aangewezen plaats : tussen de luifel van de Stationsstraat en de luifel van de Collegestraat. Prima! Wij als enige wagen op dat immense plein; dat moet opvallen!

 't Is geen drukke dag geweest, maar hier werd weer eens aangetoond dat de ruchtbaarheid die de steden aan onze komst geven zijn nut bewijst. Alle bezoekers wisten van onze komst en zijn speciaal naar de Grote Markt afgezakt voor een gesprek.


Om 4 uur was onze tijd verstreken en onze thermos bijna leeg. Samen met mijn broer, die mij andermaal als chauffeur vergezelde, nog gauw een Leffe (ik toch, mijn broer een cola) in een van de cafés en dan op weg naar huis. Tot een volgende keer.
 
verslag door Frans


Geen opmerkingen: